علل و درمان های گاز گرفتن داخل گونه

/
گاز گرفتن داخل گونه ها به طور تصادفی برای اکثر ما گاهی اتفاق می افتد و این طبیعی است. با این حال، برای برخی افراد، گاز گرفتن داخل گونه یک اتفاق مکرر است، و اگر برای شما این طور باشد، می تواند بر سلامت دهان شما تأثیر منفی بگذارد. گاز گرفتن داخل گونه خواه در حین یک زمین خوردن رخ داده باشد یا در اثر استرس، این اتفاق می تواند دردناک باشد. در حالی که گاز گرفتن گاه به گاه داخل گونه جای نگرانی ندارد، گاز گرفتن مداوم ممکن است نشان دهنده مشکل مهم تری باشد.

رقیق کننده های خون و مراقبت های دندانی

/
بسیاری از بیماران دندانپزشکی داروهای "رقیق کننده خون" را برای شرایط پزشکی مختلف مصرف می کنند تا از تشکیل لخته های خونی بالقوه مضر جلوگیری کنند. با این حال، این داروها با مکانیسم لخته شدن طبیعی بدن برای متوقف کردن جریان خون در محل آسیب بافتی تداخل ایجاد می کنند، که باعث نگرانی دندانپزشکان برای اقداماتی می شود که باعث خونریزی می شوند.

چرا بین دندان های من سیاه است؟

/
شما به آینه نگاه می کنید و متوجه لکه های تیره بین دندان هایتان می شوید که قبلاً وجود نداشته اند. برای از بین بردن آنها سعی می کنید مسواک بزنید و نخ دندان بکشید، اما لکه های سیاه باقی می مانند. این منظره مطمئناً می تواند زنگ خطری ایجاد کند و شما را به این فکر وا دارد که چه چیزی باعث ایجاد این لکه ها می شود و آیا آنها نشان دهنده یک مشکل جدی دندانی هستند.