آیا کودکان هم به درمان ارتودنسی با بریس نیاز دارند؟

/
کودکان در چه سنی می توانند تحت درمان ارتودنسی با بریس ها قرار بگیرند؟ هزینه ارتودنسی کودکان چقدر است؟ چه سنی برای آغاز درمان کودک با بریس مناسب است؟

بریس های دیمون

/
بریس خود تنظیم شونده یا دیمون چیست؟ آیا با براکت دیمون درمان ارتودنسی سریع تر خواهد بود؟ مراقبت های بهداشتی دهان و دندان در حین ارتودنسی دیمون

حساسیت دندان ها به سرما و گرما

/
چرا دندان های من به گرما و سرما حساس هستند؟ آیا زمان مراجعه به دندانپزشک برای حساسیت دندان است؟ درمان های حساسیت دندان ها به سرما و گرما چیست؟

خطرات همراه با پیرسینگ دندان

/
پیرسینگ دندان باعث ایجاد تغییرات دائمی روی سطح دندان میشود. احتمال کنده شدن پریسینگ و بلعیده شدن آنها یا فرو رفتن آنها در مجرای تنفسی فرد وجود دارد.

اکسپندر یا وسیع کننده کام و کاربرد آن در ارتودنسی

/
از وسیع کننده کام برای وسیع کردن آهسته سقف دهان به منظور وسیع شدن قوس دندانی بالا استفاده می شود. آیا وسیع کننده های کام جویدن غذا و بلع را دشوار می کنند؟

تبخال: مهمان ناخوانده

/
تبخال ها- که به آنها تاول های تب نیز گفته می شود- یک عفونت ویروسی شایع هستند. آنها تاول های ریز و پر از مایع روی لب ها و اطراف آنها هستند

کمک های دندانپزشک به غلبه بر ترس از دندانپزشکی

/
راهکارهایی برای غلبه بر ترس از دندانپزشکی: برای غبه بر ترس دندانپزشکی میتوانید از روش های بی حسی موضعی، بی حسی با ژل های سرکننده یا بیهوشی را جایگزین کنید

نقش فلوراید در سلامت دهان و دندان ها

/
فلوراید نوعی ماده معدنی است که در غذا، آب، گیاهان، و خمیر دندان یافت می شود. مسواک زدن دندان با خمیر دندان فلورایده و نوشیدن آب فلورایده به محافظت از دندان در برابر پوسیدگی کمک می کند.

فرایندهای  پی آر پی و پی آر اف چه مزایایی برای دندانپزشکی دارند؟

/
در چه فرایندهای دندانپزشکی PRP کاربرد دارد؟ چه افرادی گزینه خوبی برای استفاده از PRP هستند؟ فرایندهای پی آر پی و پی آر اف چه مزایایی برای دندانپزشکی دارند؟

دندانپزشکی زیبایی

/
دندانپزشکی زیبایی طیف گسترده ای از فرایندهایی را در بر می گیرد که با هدف اصلاح نواقص دندانی و با بهبود ظاهر دندان ها، لثه ها، و لبخند انجام می شوند