فشردگی یا نامرتبی دندان ها

در اين نوشته می خوانيد :

هنگامی که دهان فضای کافی برای قرار گیری صحیح همه دندان های شما نداشته باشد، می تواند منجر به فشردگی و نامرتبی آنها شود. فشردگی و نامرتبی دندان ها نوعی مال اکلوژن – یا “بایت مشکل دار” است که در نتیجه این مشکل رخ می دهد. هنگامی که دندان ها فضای کافی برای رشد ندارند، به جای اینکه در موقعیت صحیح خود رشد کنند، در موقعیت غیر طبیعی رشد خواهند کرد و در رقابت با سایر دندان ها سعی می کنند فضایی برای رشد پیدا کنند. این اتفاق در نهایت می تواند باعث کج شدن و شلوغی دندان ها شود، دندان های فشرده ای که به درستی در یک راستا قرار نمی گیرند

فشردگی و نامرتبی دندان ها یک نگرانی ارتودنتیک متداول است و بنابراین با بریس ها و اینویزیلاین ها با نظارت از سوی ارتودنتیست های دارای مجوز و با تجربه قابل درمان است. طیف گسترده ای از فشردگی و نامرتبی دندان ها وجود دارد، و هر مورد منحصر به فرد را می توان با مراقبت دقیق توسط یک ارتودنتیست داخل مطب درمان کرد.

این راهنما برای کمک به شما در کسب اطلاعات بیشتر در مورد فشردگی و نامرتبی دندان ها طراحی شده است: اینکه فشردگی چیست، چرا درمان آن مهم است، چگونه اصلاح می شود و موارد دیگر. ما سعی کرده ایم به همه پرسش های مربوط به فشردگی و نامرتبی دندان ها پاسخ دهیم- اما شما همیشه می توانید پاسخ پرسش های خود را از ارتودنتیست دارای مجوز نیز دریافت کنید!

فشردگی و نامرتبی دندان ها چیست؟

فشردگی و نامرتبی دندان ها هنگامی اتفاق می افتد که دندان ها برای بدست آوردن فضا داخل دهان رقابت کرده و به طور نامناسب رشد کرده اند، و این باعث چرخیدن و ناهمراستا شدن دندان ها شده است. در یک تراز ایده آل دندان ها، فضای مناسب برای رویش همه آنها بدون فشردگی و نامرتبی یا ایجاد شکاف بین آنها وجود دارد. دندان ها باید با یکدیگر تماس داشته باشند، بدون آنکه هیچ تأثیری روی چرخش مناسب دندان ها داشته باشد. دندان های فک بالا باید تنها اندکی از دندان های فک پایین جلو آمده باشند، در حالی که تمام دندان ها هنگام بستن بایت، به راحتی و به صورت کیپ در یک راستا قرار می گیرند. متأسفانه، همیشه اینطور نیست- دندان های بسیاری از افراد دقیقاً به درستی رشد نمی کنند! فشردگی و نامرتبی دندان ها یکی از مشکلات شایع است که زمانی بوجود می آید که دندان ها به درستی تراز نمی شوند. در عوض، در نتیجه مشکلات ژنتیکی در اندازه فک یا سایر عوامل خارجی، دندان ها در حالی که در حال رشد هستند، برای فضا رقابت می کنند، و یکدیگر را رو به بالا و در موقعیت های غیر طبیعی و کج هل می دهند. این می تواند منجر به بروز مشکلات مختلفی شود. مهم است که برای جلوگیری از پوسیدگی دندان یا مشکلاتدیگر، فشردگی و نامرتبی دندان ها با مراقبت های ارتودنتیک مؤثر و تحت نظارت درمان شود.

فشردگی یا نامرتبی دندان ها

فشردگی یا نامرتبی دندان ها

چه عواملی باعث فشردگی و نامرتبی دندان ها می شوند؟

فشردگی و نامرتبی دندان ها می تواند در نتیجه عوامل متعددی ایجاد شود. ژنتیک معمولاً بخشی از مشکل است: اگر فک شما خیلی کوچک باشد، می تواند مسیر رشد دندان ها را تحت تأثیر قرار دهد، و باعث فشردگی و نامرتبی آنها شود. عوامل دیگری که می توانند باعث فشردگی و نامرتبی دندان ها شوند عبارتند از:

  • از دست دادن زود هنگام دندان های شیری
  • دندان های دائمی اضافی
  • رشد غیر طبیعی دندان
  • دندان های بزرگ غیرطبیعی (می تواند نتیجه برخی از سندرم های خاص باشد)

علت فشردگی و نامرتبی دندان ها هر چه باشد، طیف گسترده ای از شدت های مختلف فشردگی و نامرتبی دندان ها وجود دارد. برخی از دلایل ممکن است صرفاً منجر به کج شدن یک دندان شوند؛ برخی دیگر ممکن است باعث شوند که کل یک ردیف دندان ها به طور نادرست رشد کنند.

علائم فشردگی و نامرتبی دندان ها کدامند؟

اگر مطمئن نیستید که آیا دندان های شما فشرده و نامرتب هستند یا خیر- یا اینکه نگران فشرده شدن دندان های فرزند خود هستید- چند علامت وجود دارند که می توانید به دنبال آن باشید تا ارزیابی کنید که آیا دندان ها فشرده و نامرتب هستند.

علائم فشردگی و نامرتبی دندان ها عبارتند از:

  • ناراحتی دندان ها هنگام گاز زدن.
  • دندان های کج که با زاویه های غیر طبیعی داخل دهان شما قرار می گیرند.
  • دندان هایی که با یکدیگر همپوشانی دارند.
  • کراس بایت
  • اورجت خیلی زیاد
  • درد فک
  • مشکل گاز زدن یا جویدن
  • مشکل در مسواک زدن و نخ دندان کشیدن
  • خونریزی لثه ها هنگام نخ دندان کشیدن

در صورت داشتن هر گونه پرسش در مورد اینکه آیا این علائم نشان دهنده فشردگی و نامرتبی دندان ها هستند یا خر، برای کسب اطلاعات بیشتر به یک ارتودنتیست دارای مجوز مراجعه کنید. آنها قادر خواهند بود برای تعیین اینکه آیا دندان های شما خیلی فشرده و نامرتب هستند، و نیز اینکه برای آنها چه کاری باید انجام دهید، یک معاینه کامل انجام دهند.

آیا فشردگی و نامرتبی برای دندان های شما بد است؟

آری، درمان فشردگی و نامرتبی دندان ها مهم است زیرا می تواند باعث بروز مشکلات ماندگار برای دندان ها، لثه ها، دهان و سلامت عمومی شما شود. قابل توجه ترین مشکل بهداشت ضعیف است: تمیز کردن صحیح دندان های فشرده ای که همپوشانی دارند بسیار سخت تر است، و همین باعث افزایش رشد باکتری ها و تشکیل پلاک می شود. این به نوبه خود می تواند باعث بروز مشکلاتی برای دندان ها و سلامت عمومی شما شود. به خاطر داشته باشید: یک دهان سالم با یک بدن سالم برابر است.

مشکلات ناشی از فشردگی و نامرتبی دندانها عبارتند از:

  • حفره یا پوسیدگی دندان
  • بیماری پریودنتال یا لثه
  • درد فک یا دندان
  • خجالت کشیدن از لبخند زدن یا عزت نفس پایین
  • مشکل جویدن یا گاز زدن
  • اختلال عملکرد مفصل فکی گیجگاهی (TMD)

به دلایل ذکر شده در بالا، درمان فشردگی و نامرتبی دندان ها در اسرع وقت، بسیار مهم است. انجمن ارتودنتیست های آمریكا توصیه می كند كه كودكان خود را از ابتدای 7 سالگی برای ویزیت نزد ارتودنتیست ببرید: گرچه ممكن است ارتودنتیست بلافاصله شروع به درمان نکند، اما قادر خواهد بود روی دندان ها نظارت داشته باشد و الگوی رشد آنها پیش بینی کند، در صورت لزوم یک طرح درمان مداخله گر آماده خواهد کرد یا اقدامات اولیه را برای پیشگیری از فشردگی دندان ها در درجه اول انجام خواهد داد.

اگر دندان های فشرده و نامرتب دارید، برای مشاوره به یک ارتودنتیست مراجعه کنید. مهم نیست که چند سال سن دارید، یک ارتودنتیست مجرب می تواند از بریس ها یا اینویزیلاین استفاده کند تا در دستیابی به دندان های صاف و همراستا و یک لبخند زیبا به شما کمک کند، و با مراقبت های ارتودنتیک مؤثر و راحت، فشردگی و نامرتبی دندان های شما را درمان کند!

فشردگی یا نامرتبی دندان ها

فشردگی یا نامرتبی دندان ها

فشردگی و نامرتبی دندان ها چگونه درمان می شود؟

فشردگی و نامرتبی دندان ها می تواند منبع درد، ناراحتی و خجالت باشد. در صورت عدم درمان می تواند عواقب جدی در سلامتی داشته باشد.

خوشبختانه ، ارتودنتیست های دارای مجوز در اصلاح دندان های شلوغ بسیار ماهر هستند. آنها سالها مطالعه می کنند تا هنر پیچیده جابجا کردن دندان ها را بیاموزند، و در بسیاری از تکنیک های لازم برای جابجا کردن صحیح و ایمن هر دندان به موقعیت صحیح خود استاد هستند. با همکاری یک ارتودنتیست دارای مجوز و با تجربه، دندان های شما در دستان خوبی قرار دارند.

مهم ترین ابزار برای دستیابی به دندان های صاف و یکدست و لبخندی سالم، تخصص پزشک شما است. آنها از ابزارهای زیر برای درمان فشردگی و نامرتبی دندان ها استفاده می کنند.

بریس ها

اشکال مختلفی از بریس ها وجود دارند که همه آنها در دستان ارتودنتیست های متخصص، می توانند ابزارهای بسیار مؤثری برای درمان فشردگی و نامرتبی دندان ها باشند. بریس های فلزی، سرامیکی یا پشت دندانی، همگی می توانند به تراز کردن صحیح دندان ها کمک کنند. پزشکان ماهر با درمان ایمن و راحت با بریس ها، به بسیاری از افراد کمک کرده اند تا به بایت و لبخند سالمی دست یابند.

درمان نامرئی

مان از الاینرهای شفاف برای درمان فشردگی و نامرتبی دندان ها  استفاده می شود. این یک بسیار مؤثر برای همراستا کردن دندان ها و اصلاح فشردگی و نامرتبی آنها است. بیماران عاشق نامرئی بودن الاینرهای شفاف هستند، که هنگام استفاده تقریباً غیر قابل مشاهده هستند: بعلاوه، آنها با سرعت و کارآیی به نتایج عالی می رسند. درمان اینویزیلاین گزینه ای عالی برای نوجوانان و بزرگسالانی است که دندان های فشرده دارند!

کشیدن دندان

هنگامی که دندان ها بسیار نامرتب هستند، گاهی اوقات لازم است که دندان های خاصی کشیده شود. این اغلب در مورد دندان های اضافی که برای سلامت مناسب دهان و دندان لازم نیستند، و باعث فشردگی و نامرتبی می شوند صدق می کند. در صورت نیاز به کشیدن دندان، ارتودنتیست متخصص، شما را به یک جراح دهان و دندان یا دندانپزشک ارجاع می دهد که می تواند در کشیدن دندان به شما کمک کند. پس از اتمام کشیدن دندان های لازم و بهبود حفره آنها، ارتودنتیست شما برای کاهش فشردگی و نامرتبی دندان ها، آنها را به محل دندان های کشیده شده جابجا و هدایت می کند.

نگهدارنده یا ریتینر

ارتودنتیست شما نگهدارنده ها را به شما تحویل می دهد تا بعد از درمان فشردگی و نامرتبی دندان ها، لبخند جدید خود را در جای خود حفظ کنید. گاهی اوقات دندان ها می توانند به مرور زمان بلغزند و به سمت موقعیت های اصلی خود بازگردند، بنابراین نگهدارنده از نتایج حاصل از مراقبت های ارتودنتیک محافظت می کند. حتماً نگهدارنده خود را طبق دستورالعمل ارتودنتیست خود استفاده کنید.

وقتی نوبت به درمان فشردگی و نامرتبی دندان ها می رسد، شما گزینه های مختلفی دارید. ارتودنتیست شما معاینه کاملی از دندان های شما انجام خواهد داد، از جمله گرفتن عکس رادیوگرافی با اشعه ایکس و اسکن سه بعدی.

مهم ترین بخش درمان شما، ارتودنتیست است: یک ارتودنتیست دارای مجوز و با تجربه، و نه یک دندانپزشک عمومی را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که از بالاترین کیفیت مراقبت و تخصص مربوط به درمان بهره مند می شوید.

متخصصانی که فقط درمان ارتودنسی ارائه می دهند، معمولاً مراقبت با بریس ها و اینویزیلاین ها را با قیمت پایین تری ارائه می دهند و مهارت های تخصصی ویژه درمان مشکلاتی مانند فشردگی و نامرتبی دندان ها دارند. شما نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی می کنید، بلکه در حال دریافت مراقبت های تخصصی نیز هستید!

فشردگی یا نامرتبی دندان ها

فشردگی یا نامرتبی دندان ها

پرسش های متداول شما در مورد فشردگی و نامرتبی دندان ها:

چرا دندان های من شلوغ هستند؟

فشردگی و نامرتبی دندان ها به دلایل مختلف می تواند اتفاق بیفتد. غالباً علت بروز آن ژنتیکی است: فک برای حمایت از همه دندان ها، که هنگام رویش داخل دهان برای بدست آوردن فضا رقابت می کنند، بسیار کوچک است، و باعث می شود آنها در زاویه های غیر طبیعی رشد کنند.

دلایل دیگر ممکن است از دست دادن زود هنگام دندان های شیری، یا داشتن دندان های دائمی خیلی بزرگ یا با شکل غیر عادی باشند، که همه آنها می توانند باعث فشرده شدن دندان ها و خارج شدن برخی از آنها از خطی می شود که باید باشند. ارتودنتیست متخصص شما قادر خواهد بود فشردگی و نامرتبی دندان های شما را ارزیابی کند و با بحث در مورد سوابق پزشکی و دندانپزشکی شما تشخیص دهد چه چیزی ممکن است باعث بروز آن شده باشد.

چگونه بدانم دندان های من فشرده هستند؟

اگر دندان های شما در یک راستا قرار ندارند یا برخی از آنها حتی اندکی چرخیده اند، یا هنگام نخ دندان کشیدن، جویدن، گاز زدن یا بستن صحیح دهان خود مشکل دارید، اینها همگی نشانه این هستند که ممکن است دندان های شما فشرده و نامرتب باشند. اگر درد دندان، درد فک، ناراحتی عمومی دارید، یا ظاهر لبخند خود را دوست ندارید، نیز ممکن است دندان های فشرده و نامرتبی داشته باشید.

برای یافتن تشخیص مخصوص وضعیت خود و بحث در مورد گزینه های درمانی خود، با یک ارتودنتیست دارای مجوز مشورت کنید: فشردگی و نامرتبی دندان ها را می توان با مراقبت مناسب توسط یک ارتودنتیست دارای مجوز و با تجربه اصلاح کرد.

آیا می توان دندان های شلوغ را اصلاح کرد؟

آری! یک ارتودنتیست متخصص می تواند در درمان فشردگی و نامرتبی دندان ها به شما کمک کند. فشردگی بیش از حد می تواند باعث بروز مشکلات بایت، درد، ناراحتی و خجالت کشیدن از لبخند زدن شود، بنابراین بهتر است فشردگی شدید در اسرع وقت تحت درمان قرار بگیرد. ارتودنتیست های متخصص می توانند فشردگی بیش از حد و شدید را با روش های مختلفی، از جمله بریس ها و الاینرهای اینویزیلاین درمان کنند.

هر مورد منحصر به فرد است، و ارتودنتیست ماهر شما با دقت یک روش درمانی را ایجاد می کند که برای تنظیم هر یک از دندان های شما در مکان صحیح خود طراحی شده است. مهم نیست که چند سال سن داشته باشید، مراقبت ارتودنتیک می تواند به اصلاح دندان های فشرده شما کمک کند.

آیا کشیدن دندان ها به بهبود فشردگی دندان ها کمک می کند؟

این امر به مورد بستگی دارد: در موارد خاص، بویژه برای بیمارانی که تعداد دندان های آنها بیش تر از حد معمول است یا فشردگی بسیار شدید دارند، کشیدن دندان ها به این مسئله کمک خواهد کرد و فضای کافی برای دندان های دیگر ایجاد می کند. برای موارد دیگر، درمان سنتی ارتودنسی قادر به اصلاح فشردگی و داشتن دندان های همراستا خواهد بود.

ارتودنتیست ماهر شما برای تعیین اینکه چه چیزی باعث فشردگی دندان های شما شده است و اینکه چگونه می توان آن را به بهترین شکل ممکن اصلاح کرد، معاینه دقیقی، از جمله تصویر رادیوگرافی با اشعه ایکس انجام خواهد داد.

آیا دندان های شلوغ بدتر می شوند؟

آری، فشردگی و نامرتبی دندان ها به مرور زمان بدتر خواهد شد. دندان های ناهمراستا همچنان می توانند به رقابت خود برای بسدت آوردن موقعیت بهتر ادامه خواهند داد، که این منجر به فشردگی و نامرتبی و همپوشانی بیشتر خواهد شد. فشردگی و نامرتبی دندان ها باعث خواهد شد رعایت بهداشت دهان و دندان مناسب دشوارتر شود، بنابراین با گذشت زمان، این می تواند منجر به رشد باکتری ها و تشکیل پلاک بیش از حد شود که عواقب جدی برای سلامت شما خواهد داشت. مهم است که هر چه سریع تر به فشردگی و نامرتبی دندان های خود رسیدگی کنید، تا دندان ها را صاف و همراستا کنید و به لبخندی سالم دست پیدا کنید.

ارتودنتیست ها به والدین توصیه می کنند که در سن 7 سالگی نخستین بار فرزندان خود را برای مشاوره نزد آنها ببرند، تا آنها بتوانند مشخص کنند که آیا در آینده برای اصلاح فشردگی و نامرتبی دندان ها، مداخله ارتودنتیک نیاز خواهد بود یا خیر. فشردگی دندان ها، در هر سنی، و توسط ارتودنتیست های ماهر با فناوری دارای درجه پزشکی، قابل اصلاح است.

فشردگی یا نامرتبی دندان ها

فشردگی یا نامرتبی دندان ها

اصلاح دندان های فشرده چه مدت طول می کشد؟

هر درمانی منحصر بفرد است، بنابراین به وضعیت خاص شما و شدت فشردگی و نامرتبی دندان ها داخل دهان شما بستگی دارد. علاوه بر این، مهارت و تجربه ارتودنتیست شما طول درمان شما را مشخص خواهد کرد. به طور کلی، موارد خفیف طی 6 تا 8 ماه قابل درمان هستند، در حالی که موارد پیچیده تر ممکن است 12 ماه تا 2 سال طول بکشند. ارتودنتیست متخصص شما مهم ترین ابزار برای درمان مؤثر و به موقع دندان های فشرده و نامرتب است.

اصلاح دندان های فشرده چقدر هزینه دارد؟

هر مورد از فشردگی و نامرتبی دندان ها منحصر بفرد است و هزینه ها نیز به درمان انتخاب شده، ارتودنتیستی که شما را درمان می کند، و جایی که زندگی می کنید، بستگی دارند. بیمه خدمات دندانپزشکی می تواند مقدار زیادی از هزینه مراقبت های ارتودنسی شما را تقبل کند، و اکثر مطب های ارتودنسی برنامه های پرداخت ماهانه متغیری را ارائه می دهند که به پرداخت آسان و مقرون به صرفه کمک می کند.

ارزان ترین راه برای اصلاح دندان های فشرده و نامرتب چیست؟

هزینه ها بسته به وخامت فشردگی و نامرتبی دندان ها متفاوت هستند، اما به طور کلی، بریس های فلزی مقرون به صرفه ترین روش برای اصلاح فشردگی و نامرتبی دندان ها هستند. آنها ایمن، مؤثر، و قابل اعتماد هستند و معمولاً تحت پوشش بیمه خدمات دندانپزشکی هستند که ارتودنسی را تحت پوشش قرار می دهند.

بسته به ویژگی های مورد شما، بریس های فلزی می توانند فشردگی و نامرتبی را حدوداً با 1700 تا 7000 دلار اصلاح کنند. اطمینان حاصل کنید که یک ارتودنتیست متخصص و باتجربه را در یک مطب ارتودنسی معتبر انتخاب کرده اید: این باعث صرفه جویی در هزینه های کلی شما خواهد شد و با تجربه ترین و ماهرانه ترین مراقبت های حرفه ای را ارائه خواهد داد.

آیا الاینرهای اینویزیلاین می توانند فشردگی و نامرتبی دندان ها را اصلاح کنند؟

آری، الاینرهای اینویزیلاین هنگامی که تحت نظارت یک ارتودنتیست متخصص ارائه می شوند، یک گزینه درمانی فوق العاده برای اصلاح فشردگی و نامرتبی دندان ها هستند. درمان اینویزیلاین از زمانی که بیش از 20 سال پیش معرفی شدند تاکنون، به محبوبیت زیادی دست یافته اند. الاینرهای شفاف راحت، بی دردسر و مؤثر هستند و بیماران عاشق ظاهر محافظه کارانه و تقریباً نامرئی الاینرهای هستند.

درمان اینویزیلاین با دقت برای مورد منحصر به فرد بیمار توسط یک پزشک متخصص، آموزش دیده، طراحی شده است تا دندان ها را با دقت به موقعیت صحیح خود منتقل کند. حتماً به دنبال ارائه دهندگان واقعی اینویزیلاین (ارتودنتیست ها) باشید و از استفاده از اینویزیلاین هایی که به صورت اینترنتی ارائه می شوند خودداری کنید زیرا آنها باید تحت نظارت ارتودنتیست استفاده شوند تا مؤثر واقع شوند.

آیا می توان فشردگی و نامرتبی دندان ها را در منزل اصلاح کرد؟

خیر، توصیه نمی شود که تلاش کنید اصلاح دندان های خود را در منزل انجام دهید. این می تواند عواقب جدی برای سلامتی شما داشته باشد. ارتودنتیست ها سالها درس می خوانند تا یاد بگیرند چگونه با استفاده از تکنیک های دقیق و تجهیزات خاص، با خیال راحت و به طور مؤثر دندان ها را همراستا کنند. تلاش برای استفاده از مواد خانگی مانند رابربندها برای اصلاح فشردگی و نامرتبی دندان های شما می تواند به دندان ها و لثه های شما آسیب برساند و گاهی اوقات آسیب های دائمی ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این، استفاده از کیت های درمانی DIY در منزل به دلیل عدم نظارت مناسب می توانند باعث آسیب به دندان های شما شوند.

انجمن ارتودنتیست های آمریکایی اخیراً هشدار مشاوره ای را علیه کیت های اصلاح کننده ارتودنسی سفارشی به صورت پستی صادر کرده است. اصلاح فشردگی و نامرتبی دندان ها یک مداخله پزشکی است و باید توسط یک متخصص دارای مجوز، با نظارت مستقیم در مطب یک ارتودنتیست واقعی انجام شود.

سریع ترین راه برای درمان فشردگی و نامرتبی دندان ها کدام است؟

انتخاب یک ارتودنتیست متخصص و ماهر، کلید اصلی برای درمان کارآمد و مؤثر است. در دستان یک متخصص ماهر، هم بریس ها و هم اینویزیلاین ها ابزارهای قابل اعتمادی هستند. در برخی موارد، اینویزیلاین ممکن است یک روش درمانی سریع تر از بریس ها برای درمان فشردگی و نامرتبی دندان ها باشد، گرچه به شدت فشردگی و نامرتبی بستگی دارد.

ارتودنتیست ماهر شما بررسی کاملی از دندان های شما انجام خواهد داد و مؤثرترین و سریع ترین روش درمانی را برای شرایط شما مشخص خواهد کرد.

چگونه بریس ها فشردگی و نامرتبی دندان ها را اصلاح می کنند؟

ارتودنتیست شما از بریس ها برای اصلاح فشردگی و نامرتبی دندان های شما استفاده می کند. برای این کار، آنها براکت های کوچکی را روی دندان های شما می چسبانند و آنها را با یک سیم فلزی انعطاف پذیر و سبک به یکدیگر وصل می کنند. این سیم براکت ها را به یکدیگر پیوند می دهد و نیرویی ایجاد می کند که دندان ها را به آرامی و بدون خطر در جای خود قرار می دهد، و دندان های شما را به موقعیت مناسب خود می رساند و آنها را برای درمان فشردگی و نامرتبی وسیع می کند. آنها همچنین ممکن است از رابر بندها برای افزودن اهرم در اصلاح فشردگی و نامرتبی استفاده کنند.

حرکت دادن صحیح دندان ها به سال ها آموزش نیاز دارد. حتماً یک ارتودنتیست با تجربه را انتخاب کنید که مجهز به ابزارها و مهارت های لازم برای درمان فشردگی و نامرتبی دندان ها باشد. این اطمینان، بهترین درمان و ماندگارترین نتایج را برای لبخند شما بوجود خواهد آورد.

فشردگی یا نامرتبی دندان ها

فشردگی یا نامرتبی دندان ها

چگونه درمان اینویزیلاین فشردگی و نامرتبی دندان ها را اصلاح می کند؟

الاینرهای اینویزیلاین هنگامی که به عنوان یک ابزار توسط یک ارتودنتیست متخصص و ماهر استفاده می شوند، یک روش درمانی عالی برای اصلاح فشردگی و نامرتبی دندان ها هستند. هنگامی که برای درمان با الاینرهای اینویزیلاین به ارتودنتیست مراجعه می کنید، نخستین گام تصاویر رادیوگرافی با اشعه ایکس و اسکن های سهبعدی از دندان ها و بایت شما است.

سپس ارتودنتیست شما به صورت سفارشی مجموعه ای از الاینرهای شفاف را طراحی می کند که بدون هیچ خطری و به صورت کارآمد دندان های شما را به موقعیت صحیح خود منتقل کنند و فشردگی و نامرتبی دندان ها را اصلاح کنند. در منطقه خود در پی یافتن با تجربه ترین ارتودنتیستی باشید که اینویزیلاین ها را ارائه می دهد، تا از بالاترین کیفیت مراقبت و قابل اطمینان ترین و ماندگارترین نتایج بهره مند شوید.

اینویزیلاین ها برای اصلاح فشردگی و نامرتبی دندان ها چقدر هزینه دارند؟

هزینه ها بسته به مورد خاص شما متفاوت هستند، اما به طور کلی، می توانید انتظار داشته باشید که بین 2650 تا 7000 دلار برای درمان و اصلاح فشردگی و نامرتبی دندان های خود با اینویزیلاین ها بپردازید. پیدا کردن یک ارتودنتیست باتجربه مهم ترین بخش مراقبت ارتودنسی شما است.

قبل از انتخاب یک ارتودنتیست که اینویزیلاین ارائه می دهد، تحقیقات خود را انجام دهید: هزینه کم ممکن است جذاب به نظر برسد، اما تحقیق کنید که چه مواردی را شامل می شود. اطمینان حاصل کنید که به اندازه پول خود خدمات دریافت می کنید، از جمله تصاویر رادیوگرافی با اشعه ایکس، اتصالات، و نگهدارنده های نهایی. الاینرهای سفارش پستی از اینویزیلاین استفاده نمی کنند، بنابراین ممکن است درمان آنها کمتر مؤثر باشد و در نهایت باعث بالا رفتن هزینه های شما شود.

هزینه بریس ها برای اصلاح فشردگی و نامرتبی دندان ها چقدر است؟

هزینه های بریس ها به ویژگی های خاص مورد شما بستگی خواهد داشت و مرکزی که برای دریافت مراقبت های ارتودنسی خود مراجعه می کنید، اما به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید که برای درمان فشردگی و نامرتبی دندان ها بین 1700 تا 6000 دلار برای بریس های فلزی یا سرامیکی بپردازید. قبل از انتخاب ارتودنتیست، تحقیقات خود را انجام دهید: حتماً برای مراقبت های با تجربه تر، تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت های پایین تر، به جای یک دندانپزشک عمومی، به یک ارتودنتیست متخصص و دارای مجوز مراجعه کنید.

0/5 (0 نظر)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code